Паустовська Маріанна Володимирівна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри германських і романських мов

Біографія:

Паустовська Маріанна Володимирівна закінчила Київський національний лінгвістичний університет, отримала диплом з відзнакою. Після закінчення університету по теперішній час викладає німецьку мову в КНЛУ.

У 1994, 1995, 2000 та 2001 роках стажувалася в університетах Відня, Клагенфурта (Австрія) і Дрездена (Німеччина). У 2003-2004 р. пройшла повний курс підвищення кваліфікації викладачів на факультеті післядипломної освіти і склала комплексний екзамен з німецької мови на відмінно.

У 2010 р. закінчила аспірантуру при КНЛУ і захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

У складі колективу співавторів Маріанна Володимирівна брала участь у розробці таких науково-методичних робіт: “Типова програма з німецької мови для університетів та педагогічних інститутів”, “Словник-мінімум з німецької мови для студентів І курсу”, “Методичні рекомендації до організації самостійної роботи за кредитно-модульною системою для студентів 1 курсу факультету німецької мови”, “Навчально-методичні матеріали з німецької мови для самостійної роботи студентів І курсу факультету перекладачів”, “Вчити. Тестувати. Перевіряти. Навч.-метод. посібник з контролю рівня сформованості німецькомовної комунікативної компетентності”.

У 2021 р. пройшла науково-педагогічне стажування «Професійна підготовка сучасного філолога: використання європейських практик в освітній системі України» у галузі знань «Філологія» обсягом 6 кредитів (180 годин), що проходило у період із 25 жовтня по 5 грудня 2021 року в Полонійній академії в Ченстохові (Республіка Польща) та отримала відповідний сертифікат.

Є автором 21 наукової статті і 22 тез, опублікованих у фахових наукових виданнях.

Наукові інтереси: методика викладання іноземних мов, особливості використання прийомів театральної педагогіки у навчанні іноземної мови, сучасна граматика німецької мови.

Основні публікації:

  1. Паустовська М. В., Труцуненко І. І. Ключові аспекти методики навчання другої іноземної мови згідно з концепцією багатомовності / Паустовська М. В., Труцуненко І. І. // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. – К.: Університет “Україна”, 2012. – Вип. 25. – С. 114-129.
  2. Паустовська М. В. Модель навчання творчого монологу-розповіді засобами театральної педагогіки / Паустовська М. В. // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 1 до Вип. 29, Том ІІ: Тематичний випуск “Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – К.: Гнозис, 2013 – С. 271-275.
  3. Паустовська М. В. Аналіз і оцінка результатів експериментального навчання майбутніх учителів німецької мови творчого монологу засобами театральної педагогіки / Паустовська М. В. // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 1 до Вип. 36, Том ІV (64): Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – К.: Гнозис, 2015 – С. 367-374.
  4. Паустовська М. В. Потенціал використання театральної педагогіки у навчанні іноземної мови / Паустовська М. В. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 3 до Вип. 36, Том ІІ (18): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2016 – С. 100-107.
  5. Паустовська М. В., Труцуненко І. І. Навчання творчого монологічного мовлення іноземною мовою засобами театральної педагогіки / Паустовська М. В., Труцуненко І. І. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Вип. 37 (3), Том І (21): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2017. – С. 268-275.
  6. Паршикова О.О., Паустовська М. В. Серія навчально-методичних комплексів “DU” для міжкультурного навчання німецької мови студентів-бакалаврів. / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. – 2018. – № 4. – C.58–62.
  7. Паршикова О.О., Паустовська М. В. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи. / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська  // Іноземні мови. – 2020. – № 2. – C.36–42.
  8. Chernysh V. Valentyna, Navolska I. Halyna, Rusavska O. Olha, Ryabokin Nataliіa, Paustovska V. Marianna (2020). Features of learning foreign languages at school under the conditions of inclusive education. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 13(32), 1-16. https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14964
  9. Gutnyk V., Solomko S., Paustovska M., Slaba O., Trutsunenko I. (2021). Formation of Foreign Language Communicative Competence of Students of Higher Education Institutions / AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Volume 11, issue 01, special XVI, pp. 123-137. ISSN 1804-7890, ISSN 2464-6733 (online). http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110116/PDF/110116.pdf (БД Web of Science)
  10. Valentyna Gutnyk, Sorina Solomko, Marianna Paustovska, Iryna Trutsunenko, Elvira Horbach. (2022) Features of the German Linguistic Translation Competence Formation of Students of Higher Educational Institutions / International Journal of Special Education. 37 No. 3 (2022): Volume 37 Number 3 Year 2022.