Паустовська Маріанна Володимирівна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри германських і романських мов
Біографія:
Паустовська Маріанна Володимирівна закінчила Київський національний лінгвістичний університет, отримала диплом з відзнакою. Після закінчення університету по теперішній час викладає німецьку мову в КНЛУ.
У 1994, 1995, 2000 та 2001 роках стажувалася в університетах Відня, Клагенфурта (Австрія) і Дрездена (Німеччина). У 2003-2004 р. пройшла повний курс підвищення кваліфікації викладачів на факультеті післядипломної освіти і склала комплексний екзамен з німецької мови на відмінно.
У 2010 р. закінчила аспірантуру при КНЛУ і захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
У складі колективу співавторів Маріанна Володимирівна брала участь у розробці таких науково-методичних робіт: “Типова програма з німецької мови для університетів та педагогічних інститутів”, “Словник-мінімум з німецької мови для студентів І курсу”, “Методичні рекомендації до організації самостійної роботи за кредитно-модульною системою для студентів 1 курсу факультету німецької мови”, “Навчально-методичні матеріали з німецької мови для самостійної роботи студентів І курсу факультету перекладачів”, “Вчити. Тестувати. Перевіряти. Навч.-метод. посібник з контролю рівня сформованості німецькомовної комунікативної компетентності”.
У 2021 р. пройшла науково-педагогічне стажування «Професійна підготовка сучасного філолога: використання європейських практик в освітній системі України» у галузі знань «Філологія» обсягом 6 кредитів (180 годин), що проходило у період із 25 жовтня по 5 грудня 2021 року в Полонійній академії в Ченстохові (Республіка Польща) та отримала відповідний сертифікат.
Є автором 21 наукової статті і 22 тез, опублікованих у фахових наукових виданнях.
Наукові інтереси: методика викладання іноземних мов, особливості використання прийомів театральної педагогіки у навчанні іноземної мови, сучасна граматика німецької мови.
Основні публікації:
- Паустовська М. В., Труцуненко І. І. Ключові аспекти методики навчання другої іноземної мови згідно з концепцією багатомовності / Паустовська М. В., Труцуненко І. І. // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. – К.: Університет “Україна”, 2012. – Вип. 25. – С. 114-129.
- Паустовська М. В. Модель навчання творчого монологу-розповіді засобами театральної педагогіки / Паустовська М. В. // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 1 до Вип. 29, Том ІІ: Тематичний випуск “Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – К.: Гнозис, 2013 – С. 271-275.
- Паустовська М. В. Аналіз і оцінка результатів експериментального навчання майбутніх учителів німецької мови творчого монологу засобами театральної педагогіки / Паустовська М. В. // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 1 до Вип. 36, Том ІV (64): Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – К.: Гнозис, 2015 – С. 367-374.
- Паустовська М. В. Потенціал використання театральної педагогіки у навчанні іноземної мови / Паустовська М. В. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 3 до Вип. 36, Том ІІ (18): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2016 – С. 100-107.
- Паустовська М. В., Труцуненко І. І. Навчання творчого монологічного мовлення іноземною мовою засобами театральної педагогіки / Паустовська М. В., Труцуненко І. І. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Вип. 37 (3), Том І (21): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2017. – С. 268-275.
- Паршикова О.О., Паустовська М. В. Серія навчально-методичних комплексів “DU” для міжкультурного навчання німецької мови студентів-бакалаврів. / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. – 2018. – № 4. – C.58–62.
- Паршикова О.О., Паустовська М. В. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи. / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. – 2020. – № 2. – C.36–42.
- Chernysh V. Valentyna, Navolska I. Halyna, Rusavska O. Olha, Ryabokin Nataliіa, Paustovska V. Marianna (2020). Features of learning foreign languages at school under the conditions of inclusive education. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 13(32), 1-16. https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14964
- Gutnyk V., Solomko S., Paustovska M., Slaba O., Trutsunenko I. (2021). Formation of Foreign Language Communicative Competence of Students of Higher Education Institutions / AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Volume 11, issue 01, special XVI, pp. 123-137. ISSN 1804-7890, ISSN 2464-6733 (online). http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110116/PDF/110116.pdf (БД Web of Science)
- Valentyna Gutnyk, Sorina Solomko, Marianna Paustovska, Iryna Trutsunenko, Elvira Horbach. (2022) Features of the German Linguistic Translation Competence Formation of Students of Higher Educational Institutions / International Journal of Special Education. 37 No. 3 (2022): Volume 37 Number 3 Year 2022.